Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

21 kai 22 /12/2012 parties in Athens

 

Πολύχρωμα αγόρια, κορίτσια, αγορίτσια και μη

Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και οι διακοπές! Θέλετε να πάρετε δώρα στους αγαπημένους σας! Περιμένετε το 2013 με λαχτάρα για αλλαγές και νέες ερωτικές περιπέτειες!

Νομίζετε.
Ίρτε τω ταίλως. Ω, ναι. Το είπαν οι Mάγια, ναι αυτοί με τις μέλισσες. Κομήτης θα'ναι, σαρκοβόρα ζόμπιζ, ή η Συντέλεια, εμείς διαλέγουμε να το πιστέψουμε. Και ως σωστότατοι ακτιβισταί θα το γιορτάσουμε παρτάροντας.

Στις 21 Δεκεμβρίου τα μεσάνυχτα στο Vault Theatre Plus, καλωσορίζουμε τη νέα τάξη πραγμάτων. Όσοι επιζήσετε, ελάτε να μας κάνετε παρέα να το διασκεδάσουμε μέχρι να τελειώσουμε όλοι μαζί.

Στα dexx θα μανιάσουμε με εκκλησιαστική ποπ, ποστ αποκαλίπτικ μπαλάντες, γκλιτερομπλιμπλίκια και ποιοτικά όπως Πάολα και Megadeth.

Μην ξεχνάτε ότι το πάρτι είναι και για καλό σκοπό, δηλαδή την οικονομική ενίσχυση της Colour Youth, που σκοπεύει να κατακτήσει τον κόζμο σε συνεργασία με το Cat Global Domination Org.

Σας περιμένουμε όλους να χορέψουμε μαζί till the world ends, που λέει και η φαλακρή τραγουδίστρια Britney.

Στο όνομα του Ουράνιου Τόξου.

Είσοδος 5€ με μπύρα ή κρασί.



 Ένα πάρτυ μόνο για μας, κορίτσια...

> Απόψε...σε αυτό το πάρτυ, δεν θέλω να μιλήσω άλλο για την οικονομική κρίση,
> ούτε για τα άλλα δεινά που μας ταλανίζουν, ούτε για το πόσο δύσκολο είναι
> να είσαι ο εαυτός σου μέσα σε ένα κόσμο που δεν σε αποδέχεται για αυτό που είσαι
> ...απόψε το μόνο που θέλω είναι να σε κρατάω στην αγκαλιά μου όλη νύχτα...
> να σε χορτάσω, να σου ψιθυρίσω πόσο σε γουστάρω, να ακούσουμε μαζί μουσική,
> να πιούμε, χορέψουμε, να γελάσουμε, να καβλώσουμε από την τόση γυναικεία ενέργεια,
> να σε νιώθω πλάι μου γεμάτη υποσχέσεις που θα είναι μόνο για μένα, ανάμεσα σε τόσες άλλες...
>
> Θέλω να σε βρω εκεί, σε μια σκοτεινή γωνιά, να χορεύεις με παρέα ή να στέκεσαι μόνη...
> Θέλω να σε πλησιάσω αργά, να σου χαμογελάσω με έναν τρόπο που θα κάνει την καρδιά μου να ανεβάσει σφυγμούς αλλά και την δική σου ...και να προχωρήσω χωρίς αναστολές προς εσένα...
>
> Χμμ...σε ξέρω από παλιά...
> είσαι η σχέση μου και δεν έχω μάτια για άλλη...
> είσαι η πρώην μου που θέλω ακόμα...
> είσαι εκείνη που γούσταρα αλλά τότε ήσουνα ερωτευμένη με τη φίλη μου...
> είσαι η φίλη μου που νόμιζα ότι είσαι μόνο φίλη μου...
> είσαι εκείνη που πηδηχτήκαμε κρυφά μια φορά...
> εκείνη που όταν με ήθελες εγώ δεν μπορούσα...
> εκείνη που ποτέ δεν βρήκα το κουράγιο να σου πιάσω κουβέντα ενώ το ήθελα τόσο...
> είσαι αυτή που ήρθε τώρα στην ομάδα και από τότε περιμένω με λαχτάρα κάθε φορά να σε ξαναδώ...
> είσαι εκείνη που θέλω να με δεις με άλλη για να ζηλέψεις γιατί θέλω μόνο εσένα...
> είσαι η άγνωστη που ποτέ δεν έχω ξαναδεί και γουστάρω τόσο να σου μιλήσω...
>
> Μα ακόμα και αν δεν σε βρω πουθενά, θα σε έχω μέσα μου
> γιατί σε θέλω και ας είσαι μακριά.
> Μα ακόμα και αν δεν σε βρω πουθενά θα είναι καλύτερα
> γιατί θέλω να σε ξεπεράσω και να προχωρήσω.
> Μα ακόμα και αν δεν σε βρω πουθενά, θα είναι καλύτερα
> γιατί δεν θέλω να σε ξαναδώ.
> Μα ακόμα και αν δεν σε βρω πουθενά, θα είναι καλύτερα
> γιατί είναι νωρίς για να σε ξαναδώ.
> Μα ακόμα και αν δεν σε βρω πουθενά θα φύγω με άλλη
> ή με άλλες από το πάρτυ..
>
> Μα ακόμα και αν δεν σε βρω πουθενά, ακόμα και αν σε αφήσω μόνη ή
> με κάποια άλλη, ακόμα και αν φύγω μόνη μου, δεν θα με ενδιαφέρει πια...
>
> Γιατί θα έχω περάσω τέλεια με τις φίλες μου!!!
> Γιατί στα πάρτυ της λοα βρίσκω πάντα τον τρόπο να αγαπάω ξανά τον εαυτό μου!!!
>
>
>
> ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΘΗΝΑΣ
>
> Δεκέμβρης του 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ - Comment Here

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Contact Us

Name *
Email *
Subject *
Message *
Powered byEMF Web Forms Builder
Report Abuse