Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

ΛΑΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ στο ΣΤΕΚΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ : ΚΥΡΙΑΚΗ 22/2/2015








Ύστερα από το απόλυτα επιτυχημένο «DRAG KING SHOW» οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο Σας προσκαλούν σε ένα μοναδικό λαϊκό γλέντι.

Οι «Οικογένειες Ουράνιο Τόξο» είναι μια ομάδα που αποτελείται από lgbtq γονείς και όλους τους lgbtq που επιθυμούν να γίνουν γονείς ή θέλουν να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους να μπορούν να γίνουν γονείς εάν το θελήσουν στο μέλλον,.
Είναι μια ομάδα για ζευγάρια, για μόνους γονείς, για χωρισμένους/ες που έχουν παιδιά αλλά και εκείνους/ες που θέλουν να κάνουν παιδιά.
Είναι μια ομάδα για όλα εκείνα τα ζευγάρια που επιθυμούν να κάνουν παιδιά και δεν ξέρουν που να βρουν πληροφορίες, υποστήριξη και αλληλεγγύη Είναι μια ομάδα για ενήλικα πλέον παιδιά που μεγάλωσαν σε οικογένειες με lgbtq γονείς
Είναι μια ομάδα για γονείς που έχουν lgbtq παιδιά και επιθυμούν να σταθούν στο πλευρό τους και να αγωνιστούν για τα δικαιώματά τους
Είναι ακόμα μια ομάδα για όποιον θέλει να υποστηρίξει τον αγώνα μας και θέλει να περπατήσει μαζί μας στον δρόμο των διεκδικήσεών μας.
Φίλοι των Οικογενειών Ουράνιο Τόξο μπορούν να γίνουν όσοι πιστεύουν ότι η ποικιλία δεν είναι μόνο μεζές για ούζο αλλά και η ομορφιά των οικογενειών!
Όσες και όσοι πιστεύουν ότι μπορούν να βοηθήσουν ευπρόσδεκτοι!
Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!!!
!!!!!

Μετά από απαίτηση του κοινού ο Μητσάρας, η Κούλα Σακούλα, Ο Βαγγέλας και άλλοι εκλεκτοί λαϊκοί καλλιτέχνες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους σε ένα μεγάλο γλέντι την Κυριακή 22-2-2015 το βράδυ στο στέκι μεταναστών για να διασκεδάσουμε με ένα δυνατό μουσικοχορευτικό πρόγραμμα.
Guest Star: Η ανεπανάληπτη Μελίτα Σκαμπώ

Και θυμηθείτε η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Φυσικά επειδή το γλεντάκι γίνεται με σκοπό την οικονομική ενίσχυση των “Οικογενειών Ουράνιο Τόξο”, εντός του χώρου  θα λειτουργεί  μπαρ με ιδιαίτερα φιλικές τιμές όπου μπορείτε να απολαύσετε το ποτό σας





ΣΕΙΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ


ΚΑΤΕΡΙΝΑ-

ΤΑΣΟΣ ΜΠΟΥΓΑΣ - ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΠΑΜΕ 


1. ΤΕΛΗΣ- «ΑΣΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ»- Γιαννακακη
2. ΤΕΛΗΣ-«ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ»- Γιαννακακη
3. ΑΡΓΥΡΩ-«ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ»- Τερζης
4. ΑΡΓΥΡΩ-«ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΥ ΧΛΩΜΟ»- Τερζης
5. ΜΑΡΙΤΑΖΙΑ-«ΘΑ ΖΗΣΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΟΥΛΙ» - Χρηστακης
6. ΜΑΡΙΤΑΖΙΑ-«Η ΓΑΤΑ» - Χρηστακης
7. ΜΑΡΙΤΑΖΙΑ-«Η ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ»-Χρηστακης (Β’ φωνη-Ιωαννα)
8. ΣΤΕΛΛΑ- «ΑΧΤΙ» - Μητσος
9. ΣΤΕΛΛΑ-«ΧΑΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ»- Χριστοδουλοπουλος
10. ΤΕΛΗΣ-«ΕΙΣΑΙ ΝΙΝΙ ΑΚΟΜΑ» -Γιαννακακη
11. ΣΤΕΛΛΑ-«ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ»-Χριστοδουλοπουλος
12. ΤΕΛΗΣ-«ΦΑΡΜΑΚΩΜΕΝΑ ΧΕΙΛΗ»- Γιαννακακη
13. ΣΤΕΛΛΑ- «ΜΑΡΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΓΑΡΔΕΝΙΑ»- Χριστοδουλοπουλος
14. ΣΤΕΛΛΑ-«ΝΑ ΧΑΝ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΑΜΠΑΡΕΣ»- »»
15. ΣΤΕΛΛΑ-« ΦΤΙΑΞΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ»- »»
16. ΕΥΗ- «ΣΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ»- Μαργαριτης
17. ΕΥΗ- «ΕΙΣΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ»- Μαργαριτης
18. ΕΥΗ –«ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ»- Μαργαριτης
19. ΕΥΗ – «ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ»- Μαργαριτης
20. ΤΕΛΗΣ- «ΔΕΝ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ»- Διαμαντη
21. ΑΡΓΥΡΩ –«ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΦΕΡΕΓΓΥΟΣ»- ΛεΠα (β’ φωνη –ΙΩΑΝΝΑ)
22. ΤΕΛΗΣ- «ΟΧΙ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΚΑΣΩ»- Διαμαντη
23. ΕΥΗ- «ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΑΚΙΑ»- Χρηστακης
24. ΑΡΓΥΡΩ- «ΤΣΙΚΟΥΛΑΤΑ»- Ξανθιωτης
25. ΣΤΕΛΛΑ- «ΓΙΑΤΙ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΛΑΙΣ»- Περπινιαδης
26. ΣΤΕΛΛΑ-« ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΠΑΛΑΤΙΑ Κ ΛΕΦΤΑ»- Περπινιαδης (β’ φωνη –ΙΩΑΝΝΑ)
27. ΣΤΕΛΛΑ-« ΣΤΟΛΙΔΙ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ ΣΟΥ»- Ταλιουρης
28. ΜΑΡΙΤΑΖΙΑ- «ΣΒΗΣΕ ΜΕ ΚΥΡΑ ΜΟΥ»- Αγγελοπουλος
29. ΜΑΡΙΤΑΖΙΑ-«ΟΣΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΕΣΥ»- Αγγελοπουλος
30. ΣΤΕΛΛΑ- «ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ» - Γαβαλας
31. ΣΤΕΛΛΑ- «ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ»- Γαβαλας
32. ΣΤΕΛΛΑ-« ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ Η ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ»- Αγγελοπουλος
33. ΙΩΑΝΝΑ- «ΘΑ ΚΛΕΙΣΤΩ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ»- Σαρρη
34. ΤΕΛΗΣ-« ΠΑΡΕ ΜΕ ΑΓΚΑΛΙΑ»- Μαιρη Μαραντη
35. ΑΡΓΥΡΩ- «ΤΑΡΑΧΗ» - Λε Πα
36. ΑΡΓΥΡΩ- «ΕΒΔΟΜΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ»- Λε Πα
37. ΤΕΛΗΣ- «ΚΟΥΝΑ ΤΟ- ΚΟΥΝΑ ΤΟ»- Μαραντη
38. ΑΡΓΥΡΩ –« ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ»- Αγγελοπουλος
39. ΤΕΛΗΣ –«ΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ»- Θωδη
40. ΤΕΛΗΣ- «ΓΛΥΚΑ- ΓΛΥΚΑ»- Θωδη
41. ΣΤΕΛΛΑ- «ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ ΜΙΑΣ ΠΑΛΗΑΣ ΑΓΑΠΗΣ»- Μενιδιατης
42. ΣΤΕΛΛΑ- «ΕΙΔΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΛΑΜΜΕΝΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ»- Μενιδιατ.
43. ΕΥΗ- «ΔΕΝ ΚΟΒΩ ΕΓΩ ΤΙΣ ΤΡΕΛΛΕΣ ΜΟΥ»- Μαργαριτης
44. ΑΡΓΥΡΩ- «ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΑ»- Κωστοπουλος
45. ΑΡΓΥΡΩ- «ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΑ»- Βερτης
46. ΑΡΓΥΡΩ –«ΤΙ ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ»- Μαζωνακης
47. ΑΡΓΥΡΩ-«ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ»- Μαζωνακης
48. ΑΡΓΥΡΩ-«ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑ»- Κωστοπουλος
49. ΕΥΗ-« ΔΥΟ ΑΜΙΛΗΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ»- Μαργαριτης
50. ΜΑΡΙΤΑΖΙΑ-« ΨΑΡΑΣ»- Παγιουμτζης
51. ΜΑΡΙΤΑΖΙΑ-«ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΦΥΛΑΚΗ»-Μιχαλοπουλος
52. ΜΑΡΙΤΑΖΙΑ- «Ο ΔΙΑΒΟΛΑΚΟΣ»- Μιχαλοπουλος
53. ΜΑΡΙΤΑΖΙΑ- « ΒΑΔΙΖΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΙΛΩ»-Μιχαλοπουλος
54. ΕΥΗ- «ΣΤΟ ΚΕΛΛΙ 33»- Μαργαριτης
55. ΧΑΡΗΣ-«ΔΥΟ ΚΑΜΑΚΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ»- Γεννιτσαρης
56. ΧΑΡΗΣ- « ΜΕΣ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ»- Γεννιτσαρης
57. ΧΑΡΗΣ- «ΕΓΩ ΜΑΓΚΑΣ ΦΑΙΝΟΜΟΥΝΑ»- Γεννιτσαρης
58. ΑΡΓΥΡΩ- «ΕΝΑΣ ΜΑΓΚΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ» -Ζαγοραιος

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.807058626041568.1073741842.179545372126233&type=1

Έφτασε η μέρα,, θα γίνει των 50 αποχρώσεων του λαϊκού!

https://www.facebook.com/events/790686984346750/?notif_t=plan_user_joined







3 σχόλια :

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ότι δημιουργήσατε

    χώρο και ευκαιρία για να χαρούμε όλες και όλοι

    είναι η πιο μεγάλη και επαναστατική ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εδώ σχολιάζεις εσύ - Comment Here

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Contact Us

Name *
Email *
Subject *
Message *
Powered byEMF Web Forms Builder
Report Abuse