Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων: Διαμαρτυρία στο Σύνταγμα στις 4/10








1. Μη με αγνοείς για πολύ. Θα ζήσω 10 – 15 χρόνια το πολύ. Μου φαίνεται μια αιωνιότητα όταν είσαι μακρυά και στενοχωριέμαι όταν δεν ξέρω πού είσαι.
2. Πάρε με μαζί σου σε νέα μέρη να γνωρίσω φιλικούς ανθρώπους και άλλα ζωάκια. Μπορεί αρχικά να φοβηθώ αλλά αυτές οι εμπειρίες θα μου αυξήσουν την αυτοπεποίθηση και θα με βοηθήσουν να μη φοβάμαι.
3. Μη με πετάξεις αν έρθει νέο μέλος στην οικογένεια. Είμαι κι εγώ μέλος της οικογένειας και θα το αγαπώ και θα τα προσέχω όσο κι εσύ.
4. Μη θυμώνεις όταν πηδάω πάνω σου. Σε αγαπάω πολύ και ενθουσιάζομαι όταν σε βλέπω, αυτός είναι ο τρόπος μου να σε κάνω αγκαλιά.
5. Μάθε με νέα πράγματα. Χαίρομαι να σε κάνω χαρούμενο οπότε μάθε μου πράγματα που θα ήθελες να κάνω. Είναι καλή γυμναστική και με κάνουν να περνώ καλά.
6. Μην απογοητεύεσαι και με παρατήσεις. Δεν καταλαβαίνω τη γλώσσα σου αλλά κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να σε καταλάβω. Δώσε μου χρόνο να σε καταλάβω και να μάθω, το μόνο που θέλω είναι να σε κάνω χαρούμενο.
7. Μην εκτονώνεις το άγχος σου επάνω μου. Ακόμη και αν πήγε άσχημα η μέρα σου εγώ χαίρομαι που σε βλέπω και μπορώ να κάνω την υπόλοιπη μέρα σου καλύτερη.
8. Καθησύχασε με όταν φοβάμαι. Θέλω λίγη ώρα για να καταλάβω ότι κάτι νέο που συναντώ δεν θα μου κάνει κακό και πάντα με βοηθά να είσαι δίπλα μου.
9. Όση δουλειά και αν έχεις, αφιέρωσε μου λίγο ποιοτικό χρόνο.Είναι το μόνο που θέλω και κάθε λεπτό μετρά για μένα.
10. Μη με αφήνεις έξω όταν κάνει πολύ κρύο ή πολλή ζέστη. Δεν έχω πού να πάω για να ζεσταθώ ή να δροσιστώ και δεν ξέρω τι να κάνω άμα βρεθώ σε δύσκολη κατάσταση.
11. Μην ξεχνάς μικρά πραγματάκια που με κάνουν υγιή και χαρούμενο. Όταν μεγαλώνουν τα νύχια μου πονώ όταν περπατάω, κινδυνεύει η υγεία μου όταν τα δόντια μου χαλάνε και νιώθω πιο ανάλαφρος όταν το τρίχωμα μου είναι χτενισμένος. Εσένα θα σου πάρει λίγα λεπτά αλλά για μένα έχει μεγάλη σημασία.
12. Δείξε μου εμπιστοσύνη. Εγώ σε εμπιστεύομαι απόλυτα. Σε παρακαλώ κάνε το ίδιο. Είσαι όλος ο κόσμος για μένα.
13. Μη μου κρατάς θυμό για πολύ. Έχεις τη δουλειά, τους φίλους, τη διασκέδαση σου. Εγώ έχω μόνο εσένα.
14. Μίλα μου. Δεν καταλαβαίνω τις λέξεις σου αλλά καταλαβαίνω τον τόνο της φωνής σου και τη γλώσσα του σώματος σου.
15. Να μου φέρεσαι με καλοσύνη. Όσο περισσότερο με αγαπάς, τόσο πιο ισχυρό είναι το δέσιμο μας.
16. Σε παρακαλώ, μη με χτυπάς. Αν έκανα κάτι λάθος, δεν το έκανα επίτηδες. Βοήθησε με να μάθω και να μην το ξανακάνω.
17. Όποτε κάνω κάτι καλό, πες το μου. Δεν υπάρχει τίποτα που να με κάνει πιο ευτυχισμένο. Να είσαι σίγουρος πως ότι σε κάνει ευτυχισμένο θα το ξανακάνω… ξανά και ξανά και ξανά…
18. Αν δεν είμαι ο εαυτός μου, κάτι σημαίνει αυτό. Προτού με μαλώσεις γιατί νυστάζω, δείχνω βαρύς ή βαριεστημένος, σκέψου μήπως κάτι δεν πάει καλά ή κάτι με ενοχλεί. Μπορεί να είμαι άρρωστος, να πονάω ή να γερνάω.
19. Φρόντισε με όταν γεράσω. Φρόντισε με όπως με φρόντισες όταν ήμουν κουταβάκι. Μπορεί να μην είμαι τόσο χαριτωμένος ή να μην έχω τόσο μαλακό τρίχωμα αλλά σε αγαπάω κάθε χρόνο και περισσότερο.
20. Μη με αφήσεις μόνο μου στο πιο δύσκολο ταξίδι. Ξέρω ότι είναι σκληρό για σένα αλλά μείνε μαζί μου μέχρι την τελευταία στιγμή. Όλα είναι πιο εύκολα και λιγότερο τρομακτικά όταν είσαι δίπλα μου. Να θυμάσαι ότι σε αγαπάω.


Read more: http://enallaktikidrasi.com/2014/11/20-pragmata-pou-den-prepei-na-ksexname-osoi-agapame-ta-skylia/#ixzz3J1eW9yty






Ραντεβού στην πλατεία Συντάγματος δίνουν οι φιλόζωοι της πρωτεύουσας στις 4 Οκτωβρίου στις 17:00 προκειμένου να ενώσουν τις φωνές τους και να διαμαρτυρηθούν για όσα συμβαίνουν εις βάρος των ζώων στη χώρα μας και όχι μόνο. Αφορμή για τη συγκεκριμένη εκδήλωση είναι η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 4/10.
Διοργανωτές της συμβολικής διαμαρτυρίας - συγκέντρωσης που θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο της Αθήνας δεν είναι κάποιο συγκεκριμένο σωματείο ή ομοσπονδία αλλά σε αυτό το κάλεσμα μπορεί να ανταποκριθεί όποιος νιώθει ότι ταυτίζεται με τις απόψεις εκείνων οι οποίοι παλεύουν να σώσουν ζώα που υποφέρουν. Αντίστοιχες εκδηλώσεις διοργανώνονται την ίδια μέρα από δεκάδες φιλοζωικούς φορείς σε όλες τις πόλεις της χώρας.


H Διεθνής Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων (1978) 
Άρθρο 1
Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης.

Άρθρο 2
1. Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου.
2. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις για το καλό των ζώων.
3. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδας, προσοχής και προστασίας από τον άνθρωπο.

Άρθρο 3
1. Κανένα ζώο δεν πρέπει να υποβάλλεται σε κακομεταχείριση ή απάνθρωπη συμπεριφορά.
2. Αν η θανάτωση ενός ζώου θεωρηθεί υποχρεωτική πρέπει να γίνεις στιγμιαία, ανώδυνα και χωρίς καμιά πρόκληση αγωνίας του ζώου.

Άρθρο 4
1. Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο (γη, θάλασσα, αέρας) και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους,
2. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου ακόμη κι αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη δικαιωμάτων αυτού.

Άρθρο 5
1. Κάθε ζώο που από παράδοση θεωρείται κατοικίδιο δικαιούται να ζήσει με το ρυθμό και τις συνθήκες ζωής και ελευθερίας που αντιστοιχούν στο είδος του.
2. Η διαφοροποίηση αυτών των συνθηκών από τον άνθρωπο έχει σκοπούς κερδοσκοπικούς και είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη.

Άρθρο 6
1. Κάθε ζώο που αποτελεί σύντροφο του ανθρώπου έχει δικαίωμα διάρκειας ζωής ανάλογης με τη φυσική του μακροβιότητα.
2. Η εγκατάλειψη ενός ζώου θεωρείται πράξη απάνθρωπη και εξευτελιστική.

Άρθρο 7
Αναφορικά με τα ζώα που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον άνθρωπο, η διάρκεια και η ένταση δουλειάς πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια, η διατροφή τους ικανοποιητική και η ανάπαυσή τους υποχρεωτική.

Άρθρο 8
1. Οποιοσδήποτε πειραματισμός πάνω στα ζώα, ιατρικός, επιστημονικός, κλπ. Αντιτίθεται προς τα δικαιώματα των ζώων, εφόσον προκαλεί πόνο σωματικό ή ψυχικό.
2. Πρέπει να επιδιώκεται η αντικατάσταση του πειραματισμού πάνω στα ζώα από άλλες υπάρχουσες τεχνικές.

Άρθρο 9
Τα ζώα που εκτρέφονται για τη διατροφή του ανθρώπου πρέπει να στεγάζονται, να τρέφονται, να μετακινούνται και να θανατώνονται χωρίς πρόκληση πόνου και αγωνίας.

Άρθρο 10
1. Απαγορεύεται η εκμετάλλευση των ζώων για τη διασκέδαση των ανθρώπων.
2. Η έκθεση ζώου και τα θεάματα που χρησιμοποιούν ζώα αποτελούν καταστρατήγηση της αξιοπρέπειας και του σεβασμού προς τη ζωή του ζώου.

Άρθρο 11
Κάθε πράξη που χωρίς λόγο προκαλεί θάνατο ζώου είναι βιοκτονία, είναι έγκλημα απέναντι στη ζωή.

Άρθρο 12
1. Κάθε πράξη που προκαλεί θάνατο μεγάλου αριθμού άγριων ζώων αποτελεί «γενοκτονία», έγκλημα απέναντι στο είδος.
2. Η μόλυνση και οποιαδήποτε καταστροφή του φυσικού μας περιβάλλοντος οδηγούν στη γενοκτονία.

Άρθρο 13
1. Σεβασμός επιβάλλεται ακόμη και στο νεκρό ζώο.
2. Κάθε σκηνή βίας στην τηλεόραση και το σινεμά, με θύματα ζώα πρέπει να απαγορευτεί και μόνο οι σκηνές που έχουν σκοπό να ενημερώσουν για τα δικαιώματα των ζώων οφείλουν να προβάλλονται.

Άρθρο 141. Οι οργανισμοί προστασίας και προάσπισης των ζώων πρέπει να αντιπροσωπεύονται από κάθε κυβέρνηση.
2. Τα δικαιώματα του ζώου πρέπει να κατοχυρωθούν απ' τους νόμους, όπως ακριβώς και τα δικαιώματα του ανθρώπου.

- See more at: http://health-cook.com/blog-gr.php?bp_id=30#sthash.Vm3nKZRi.dpuf




Διαβάστε επίσης:


Πηγή: Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων: Διαμαρτυρία στο Σύνταγμα στις 4/10 | www.zoosos.gr 







500 περιστατικά κακοποίησης ζώων μέσα στο 2014


Το τελευταίο διάστημα έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετές υποθέσεις κακοποίησης ζώων. H βάναυση συμπεριφορά προς τα ζώα σύμφωνα με τις φιλοζωικές οργανώσεις σχετίζεται άμεσα με την οικονομική κρίση.

"Καθημερινά δεχόμαστε καταγγελίες φιλόζωων πολιτών, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω μέιλ οι οποίοι σε αρκετές των περιπτώσεων θέλουν να εμπλακούν και να
βοηθήσουν και ζητούν οδηγίες για την αντιμετώπιση τους.

 Το 2013 τα περιστατικά τα οποια μας καταγγέλθηκαν ήταν 478, ενώ μόλις μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2014 τα περιστατικά που εχουν καταγγελθεί μόνο στην Πανελλήνια Φιλοζωική Ομοσπονδία ξεπερνούν ήδη τα 500 και ακομη ο χρόνος δεν εχει τελειώσει. Αντιλαμβανόμαστε δηλαδή μια τρομακτική αύξηση των περιστατικών κακοποίησης ζώων" αναφέρει στον ενικό η γενική γραμματέας της Πανελλήνιας Φιλοζωικής Ομοσπονδίας Σοφία Τζονίκη.


"Σε κάθε περίοδο κρίσης, είτε οικονομικής είτε άλλης, οι συμπεριφορές γίνονται πιο έντονες γενικότερα, είτε καλά είτε άσχημα. Η φροντίδα για ένα κατοικίδιο μπορεί να αποτελεί δείγμα οικονομικής άνεσης για τους προνομιούχους, ενώ οι φτωχότεροι δεν καταλαβαίνουν γιατί πρέπει να δαπανώνται πόροι για τα ζώα. Όμως από την αδιαφορία ως την κυριολεκτική επίθεση και βάναυση κακοποίηση, η απόσταση είναι τεράστια και ξεπερνά τα όρια της οικονομικής κατάστασης. Είναι πλέον σημάδι σοβαρής ηθικής και πολιτιστικής κατάπτωσης και δεν περιορίζεται στους μη προνομιούχους. Η κακοποίηση ζώων, αδέσποτων και ιδιόκτητων, έχει πολλές μορφές και συναντάται δυστυχώς πια, πολύ συχνά στη χώρα μας.


Περιστατικά φρικτών βασανισμών ζώων, όπως το να βάζουν φωτιά, να ρίχνουν οξέα, να πυροβολούν με καραμπίνες και αεροβόλα, να τα σέρνουν πίσω από αυτοκίνητα μέχρι θανάτου, να τα κρεμούν ζωντανά, ή το σύνηθες φαινόμενο του να ρίχνουν φόλα, είναι μόνο μερικά .Κακοποιηση μεταξυ άλλων θεωρείται και o ακρωτnριασμός (κόψιμο άκρων, αυτιων και ουράς), οι κυνομαχίες, n διακίνηση οπτικοακουστικού υλικού με πράξεις βίας εναντίον ζώων συμπεριλαμβανομένης και της σεξουαλικής κακοποίησης τους" συμπληρώνει η κ. Τζονίκη.


Η κ. Θεοδώρα Κόντζογλου, πρόεδρος της φιλοζωικής Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης "Αδέσποτη Ματιά" εξηγεί στον ενικό ότι υπάρχει αύξηση των ζώων στους δρόμους είτε λόγω της κρίσης είτε επειδή ο κόσμος φεύγει στο εξωτερικό και τα εγκαταλείπει. "Τα εγκαταλείπουν είτε επειδή είναι άνεργοι είτε επειδή φεύγουν στο εξωτερικό. Τα αφήνουν χωρίς δεύτερη σκέψη στο δρόμο. Μας παίρνουν συνεχώς τηλέφωνο και μας λένε ή έρχεστε να το πάρετε ή θα το εγκαταλείψουμε. Μάλιστα, το κάνουν και με μεγάλη ευκολία, ακόμα με ζώα που έχουν οκτώ χρόνια ή περισσότερα χρόνια στο σπίτι τους».


«Κατά μέσο όρο δεχόμαστε 20 με 30 τηλέφωνα την ημέρα ενώ μας καλούν και άνθρωποι που βρήκαν ζώα στο δρόμο» αποκαλύπτει η κ. Θεοδώρα Κόντζογλου. «Η κακοποίηση των ζώων έχει αυξηθεί πάρα πολύ το τελευταίο διάστημα και όχι μόνο από ανθρώπους που δεν είναι καλά στα μυαλά τους -γιατί πιστεύω ότι κάποιος που βάζει φωτιά στο ζώο του δεν είναι καλά- αλλά και από άλλους, που, για παράδειγμα έχουν τα ζώα τους δεμένα στο μπαλκόνι και τους φοράνε και φίμωτρο» συμπληρώνει.

Σημειώνουμε ότι αύριο, 4 Οκτωβρίου, είναι η παγκόσμια μέρα των ζώων.




 en.enikos.gr


Σχόλιο Wick

Τι εννοεί η κυρία της φιλοζωϊκής; Η κρίση ευθύνεται γιά τα αυξημένα περιστατικά κακοποίησης ζώων,μά τί στό διάολο δέν έχει επίγνωση τών λόγων της;

Καί πρό οικονομικής κρίσης κυρία μου τα περιστατικά ήταν αυξημένα η σκατοψυχία μερικών δέν λογαριάζει εάν υφίσταται ή όχι οικονομική κρίση.

Αν μη τί άλλο εκτίθεστε με τα γραφόμενα σας



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ - Comment Here

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Contact Us

Name *
Email *
Subject *
Message *
Powered byEMF Web Forms Builder
Report Abuse