Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Έχω ένα πάτερα και δύο μανάδες

 

«Έχω ένα πάτερα και δύο μανάδες. Ο πατέρας μου είχε παντρευτεί μια γυναίκα, τη Μέλπω που δεν μπορούσε να κάνει παιδιά, είχε πάθει ζημιά στα γεννητικά της όργανα. Έτσι, ο πατέρας μου, που ήθελε παιδί, με έκανε με άλλη γυναίκα. Έτσι γινόταν τότε… Εμένα με μεγάλωσε η Μέλπω. Αυτή που με γέννησε, η Βαρβάρα έφυγε το 1953 για τη Γερμανία. Πήγε να δουλέψει εργάτρια και επέστρεψε το 1985. Κάποια καλοκαίρια που ερχόταν Ελλάδα την έβλεπα. Όσο έλειπε, στέλναμε γράμματα… Πραγματική μάνα για μένα είναι η Μέλπω, αυτή με μεγάλωσε, αυτή μου στάθηκε στο πλευρό μου. Άγιος άνθρωπος… Δυστυχώς, τη σκότωσε ένα μηχανάκι μπροστά στο σπίτι μας -είχα και αυτή την ατυχία. Και τη Βαρβάρα την έχασα».

OI ZΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ apo lifo
 ΛΑΜΠΡΟΣ ΑΡΑΠΑΚΟΣ  .21.8.2012 | 18:29
Χρυσούλα Δημάκη. Το κορίτσι του λούνα πάρκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ - Comment Here

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Contact Us

Name *
Email *
Subject *
Message *
Powered byEMF Web Forms Builder
Report Abuse