Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

*Οταν ο Ανδρέας «έφυγε» από αυτό τον κόσμο..

Σύμφωνο συμβίωσης

*Οταν ο Ανδρέας «έφυγε» από αυτό τον κόσμο σοκαρίστηκα. Δεν το πίστευα. Αναγκάστηκα να ειδοποιήσω την οικογένειά του. Δεν είχαμε καλές σχέσεις, απέφευγαν κάθε επαφή μαζί μας. Ο λόγος ήταν ότι παρ' όλο που ήμασταν πλασμένοι ο ένας για τον άλλο, είχα το λάθος φύλο για αυτούς. Είμαι άντρας και εγώ. Ποτέ δεν μπόρεσαν και δεν θέλησαν να καταλάβουν.


Μου απαγόρευσαν κάθε επαφή. Μου είπαν ότι τον "έφαγα" και με έδιωξαν. Μου είπαν ότι αν τολμήσω να έρθω στην κηδεία θα με σκοτώσουν. Μου είπαν να φύγω από το σπίτι μέσα σε μια μέρα, να εξαφανιστώ και να μη με ξαναδούν ούτε από μακριά.
Το σπίτι ήταν στο όνομα του Ανδρέα. Εγώ δεν έχω κανένα δικαίωμα παρ' όλο που ήμουν 10 χρόνια μαζί του.
Δεν με νοιάζουν τα χρήματα και τα σπίτια. Εγώ έχασα τον άνθρωπό μου. Επιπλέον όμως έχασα και την αξιοπρέπειά μου και το δικαίωμα να πενθήσω όπως όλος ο κόσμος. Κάνω έκκληση στην Πολιτεία όχι μόνο για μένα, αλλά και για όλους τους ανθρώπους σαν εμένα.
Προστατεύστε μας!! Ενεργοποιήστε το σύμφωνο συμβίωσης και για τα ομόφυλα ζευγάρια. Δεν ξέρω τι άλλο να πω... Χρόνια πολλά σε όλους».

Δημήτρης Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ - Comment Here

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Contact Us

Name *
Email *
Subject *
Message *
Powered byEMF Web Forms Builder
Report Abuse