Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

«καταπεπαιδεραστηκέναι»


«Σπαταλώντας μια περιουσία από απελπισμένη αφοσίωση στα αγόρια»

στις .

Κουίαρ κένταυροι, ασέξουαλ κάμινγκ άουτ κι ο Καβάφης στο Grindr: Ο Στήβεν Φράι μιλάει στον Λύο Καλοβυρνά και το 10% για αγαμία, αθεΐα και Ελλάδα.
συνέντευξη στον Λύο Καλοβυρνά

fry2

Έρχεσαι στην Ελλάδα χρόνια και ζαμάνια. Έχει αλλάξει η Ελλάδα από την πρώτη σου επίσκεψη; Έχει αλλάξει εσένα η Ελλάδα;

Για να πω την αλήθεια, η Ελλάδα ήταν πιο τριτοκοσμική χώρα όταν ήρθα πρώτη φορά εδώ. Ανέκαθεν ήταν όμορφος τόπος, οι άνθρωποί της γοητευτικοί, καλοσυνάτοι και φιλόξενοι, αλλά όσον αφορά την αυτοπεποίθηση των νέων ή το να σκέφτεσαι, να αγαπάς ή να νιώθεις με τρόπο πιο εναλλακτικό... σε αυτά τα ζητήματα η Ελλάδα ήταν πολύ εγκλωβισμένη στις παραδόσεις, πολύ συντηρητική...
Η Ελλάδα με άλλαξε από την πρώτη στιγμή. Από τα παιδικά μου χρόνια οι επαφές μου με την ελληνική μυθολογία μου είχαν γίνει εμμονή. Γνώριζα και τους δώδεκα θεούς και τους λάτρευα, όπως και τις αναρίθμητες νύμφες, τις ορεάδες, τους κενταύρους, τις δρυάδες, τους σατύρους, τους τιτάνες, τους ημίθεους, τους ήρωες και τους θνητούς. Επίσης όλοι μου οι ήρωες ήταν φιλέλληνες – ιδίως ο Όσκαρ Ουάιλντ.

Αν μπορούσες προσκαλέσεις για φαγητό κάποιες αρχαίες ελληνικές προσωπικότητες, πραγματικές ή μυθοπλαστικές, ποιες θα ήταν;

Μάλλον θα είμαι προβλέψιμος. Τον Σωκράτη και τον Αντίνοο, για τη γοητεία του.

fry5

Ποια είναι η αγαπημένη σου ελληνική λέξη;

Ε μα την ξέρεις ήδη – εσύ μου την είπες! Είναι το «καταπεπαιδεραστηκέναι» και σημαίνει «να κατασπαταλάς μια περιουσία από απελπισμένη αφοσίωση στα αγόρια».

Όλοι είναι τόσο μα τόσο κουίαρ στις μέρες μας, ενίοτε παραγκωνίζοντας το γκέι στα παρασκήνια. Ποια είναι η δική σου γνώμη;

Χμ... Η λέξη κουίαρ εξακολουθεί ν' ακούγεται παράξενη στο στόμα μου. Ήταν η πιο άσχημη απ' όλες τις προσβολές στην αγγλική γλώσσα. Ίσως στην Αμερική η χειρότερη βρισιά να ήταν το faggot [πούστης], αλλά στη Βρετανία ήταν το κουίαρ [πούστης]. Ξέρω ότι έχει «ανακτηθεί», αλλά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το γκέι. Για να είμαι ειλικρινής δεν με νοιάζει ιδιαίτερα ποια λέξη είναι... Κάθε λέξη μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τρυφερότητα ή με μίσος.

Είσαι γκέι, είσαι άουτ και δεν μασάς τα λόγια σου για την ασέξουαλ πλευρά σου. Το να εκδηλωθείς ως ασέξουαλ είναι παρόμοιο ή διαφορετικό με το να εκδηλώνεσαι ως γκέι;

Θα έλεγα ότι είναι περίπου το ίδιο. Δεν είμαι ασέξουαλ. Υπήρξε μια περίοδος δεκατριών ετών στη ζωή μου τη δεκαετία του '80 έως περίπου το 1996 κατά την οποία απείχα από το σεξ, όχι λόγω κάποιας σθεναρής πεποίθησης αλλά επειδή πολύ απλά ποτέ μου δεν πίστεψα ότι μπορούσα να έχω σχέση και επειδή δεν μου άρεσε η «γκέι σκηνή». Το γεγονός ότι έτυχε να ζήσω την αγαμία μου κατά το απόγειο της επιδημίας του AIDS, υποθέτω ότι μου βγήκε σε καλό. Έκτοτε ωστόσο είχα εραστές. Απολαμβάνω το σεξ! Αλλά το να μιλάω για το δικαίωμά μου να επιλέγω το φύλο των ανθρώπων με τους οποίους ΔΕΝ κάνω σεξ πάντοτε είχε πλάκα.

Πιστεύεις ότι ο Καβάφης θα είχε σήμερα Grindr; Ή μήπως Scruff;

Υποψιάζομαι ότι είναι πιθανό. Ήταν εξαιρετικά αισθησιακός άνθρωπος και είμαι βέβαιος ότι θα ξετρελαινόταν με αυτό τον τρόπο γνωριμιών.

Συγγραφέας, ηθοποιός, ακτιβιστής, άθεος. Γνωρίζουμε ελάχιστα για την άθεη πλευρά σου στην Ελλάδα – μια χώρα που ακόμα καταστρέφεται από τη θρησκευτική αδιαλλαξία. Πώς σε βοήθησε στη ζωή σου η αθεΐα;

fry1

Κοίτα, ποτέ μου δεν ήθελα να προκαλώ πάρα πολύ μίσος, θρησκοληψία και απειλές ότι θα καώ στην κόλαση, οπότε προσπαθώ να είμαι άθεος με ήρεμο τρόπο. Δεν έχω καμία αντίρρηση απέναντι στους ευλαβείς πιστούς ως μεμονωμένα άτομα. Πολύ απλά πρέπει να μου αναγνωρίζεται το δικαίωμα να δηλώνω ότι δεν βρίσκω πουθενά καμία απόδειξη ότι υπάρχει δημιουργός αυτού του κόσμου, καθώς και ότι, για μένα προσωπικά, το να ζω με τη βέβαιη πεποίθηση ότι μόνο αυτή τη ζωή έχω να ζήσω κάνει τη ζωή πολύ πιο συναρπαστική, πολύ πιο εντυπωσιακή και πολύ πιο επιτακτικό για μένα να πετύχω και να δοκιμάσω καινούργια πράγματα.

Έχεις κάνει ένα εξαιρετικό ντοκιμαντέρ για τον HIV. Πιστεύεις ότι οι άνθρωποι γίνονται πιο αδιάφοροι και απρόσεχτοι με τον ιό; Ποιες θεωρείς τις μεγαλύτερες δυσκολίες όσον αφορά την πρόληψη του HIV στις μέρες μας;

Οι άνθρωποι γίνονται αδιάφοροι και είναι τρομαχτικό. Οι ιοί δεν παραμένουν αδρανείς – υπάρχουν για να πολλαπλασιάζονται, και αν συνεχίσουμε να τους δίνουμε περισσότερες και καλύτερες ευκαιρίες για να μεταλλάσσονται και να τροποποιούνται, τότε μας δημιουργούμε προβλήματα για το μέλλον μας.

Και τώρα ας περάσουμε σε πιο σοβαρές ερωτήσεις: Πώς είναι ο Τζουντ Λω στο κρεβάτι; Από κινηματογραφική άποψη.

Ο Τζουντ είναι τίγρη στο κρεβάτι. Γκρρρρ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ - Comment Here

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Contact Us

Name *
Email *
Subject *
Message *
Powered byEMF Web Forms Builder
Report Abuse