Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ, ΞΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


Η ιστορία της Ελένης, όπως η ίδια την έγραψε, για την προκατάληψη και την απαγόρευση του δικαιώματος της συμβίωσης.
«Ονομαζομαι Ελενη.Ειμαι 38 ετων. Ζω μονιμα στην Ελλαδα τα τελευταια 20 χρονια. Οικονομολογος στο επαγγελμα,και με πολλη δραση στη κοινωνια των πολιτων. Ποτε δεν ξεχωρισα τον εαυτο μου απ τους αλλους ως "ευαισθητη ομαδα"ανθρωπων,ως μειονοτητα,ως ατομο με προβλημα. Γιατι να το κανω αλλωστε;ο σεξουαλικος μου προσανατολισμος δε θα επρεπε να αφορα κανεναν και καμια.Ουτε τη μανα που με γεννησε.
Κι ομως...ηρθα σε μια χωρα που το αν ειμαι στρειτ ή λεσβια αφορα ολη τη κοινωνια! Κανει την οικογενεια μου να ντρεπεται για μενα! Και λεω αρκετα! Κανω λοιπον το πρωτο μου βημα:παντρευομαι στην Αγγλια την καλη μου. Επιστρεφω ως παντρεμενη στην Αθηνα.Υποβαλλω το συμφωνο γαμου στο ληξιαρχειο. Αρνηθηκαν να το παρουν.Το περιμενα αλλωστε. Για το ελληνικο κρατος θεωρουμαι πολιτης Β κατηγοριας. Κατωτατοι πολιτες...πληρωνοντας ομως τους ιδιους φορους οπως ολες και ολοι. Απαιτωντας το κρατος απο μενα να ζω στη λητοτητα οπως ολοι. Αλλα χωρις τα ιδια δικαιωματα,ετσι δεν ειναι;
Ειμαι μια παντρεμενη γυναικα που ζητω ως γυναικα και ως ελληνας πολιτης ισα δικαιωματα. Για το κρατος θεωρουμαι αγαμη γυναικα. Χωρις κληρομονικα δικαιωματα,χωρις φορολογικες απαλλαγες. Ακουσα τη Δευτερα πως το ΠΑΣΟΚ κατεβαζει συμφωνο συμβιωσης για τα ομοφυλα ζευγαρια. Σημερα παλι διαβασα πως ο υπουργος μετα απο πιεσεις Σαμαρα θα το παρει πισω.

Και θα συνεχισω εγω να ζω ως πολιτης Β κατηγοριας. Θα συνεχισω να μην εχω το δικαιωμα να αγορασω σπιτι απο κοινου με τη συντροφο μου,θα συνεχισω να μην εχω φοροαπαλλαγες οπως ολα τα ζευγαρια. Κι αν συμβει κατι εκτακτο και βρεθω στο νοσοκομειο εγω ή η καλη μου, τοτε καμια απ τις δυο μας δε θα εχει δικαιωμα να παρει αποφασεις νομικες και ιατρικες.
Τι με κανει λοιπον να ξεχωριζω απ τους αλλους οταν στην Ευρωπη ο σεξουαλικος προσανατισμος οταν αποτελει κινητρο ρατσιστικης βιας ή διακρισης κοινου βιου,οι κυβερνησεις αλλαζουν τα νομοσχεδια;
Ως ποτε στην Ελλαδα θα ζουμε κατω απο τον φοβο μεσαιωνικων αντιληψεων; Που ειναι οι προστατες της Δημοκρατιας να προστατεψουν το δικαιωμα μου να ζω ελευθερα και ισοτιμα;»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ - Comment Here

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Contact Us

Name *
Email *
Subject *
Message *
Powered byEMF Web Forms Builder
Report Abuse